• Stöd Mullsjö IF

    För att Mullsjö IF ska hålla nere medlems- och träningsavgifter krävs det att föreningen får in pengar på annat håll för att kunna dra runt verksamheten som kostar mycket pengar varje år. Detta kan du på ett enkelt sätt bidra med utan att det kostar dig någonting. Om du inte redan har gjort det så finns det framförallt två saker som du kan göra för att stötta Mullsjö IF och dina barn utan att det kostar något för dig. Det är: - Registrera dig på sponsorhuset nästa gång du ska handla via nätet. Du och föreningen får pengar tillbaka när du handlar från över 500 välkända nätbutiker. Det kostar inte en krona för dig men däremot så får Mullsjö IF en % tillbaka på alla köp du gör via sponsorhuset. - Registrera Mullsjö IF till ditt spelkort på Svenska spel (på nätet eller nästa gång du spelar i en butik). Samma här, det kostar inte en krona för dig men däremot så får Mullsjö IF chansen att ta del av en pott som delas ut till anmälda föreningar varje år. Desto fler som registrerar sig desto större del får vi av potten. Registrera dig gärna på ovan saker. Det tar inte lång tid men är oerhört värdefulla pengar för Mullsjö IF. Vi önskar att även i fortsättningen kunna hålla nere medlems- och träningsavgifter och en förutsättning för det är genom t.ex. sådana här saker. Berätta även för dina mor- och farföräldrar samt vänner som önskar stötta ungdomarna i Mullsjö IF. Tack för ditt stöd. /Mullsjö IF Mullsjö IF 1 mar 2017 0kommentarer
  • Dags att betala medlemsavgiften.

    Då var det dags att betala medlemsavgiften för 2017 mer info. hittar du här Mullsjö IF 23 feb 2017 0kommentarer
  • Matchreferat från Bankeryds SK - Mullsjö IF

    Då är säsongen i gång, i Lördagens träningsmatch borta mot Div 4 laget Bankeryds SK så väljer vi att ge alla tillgängliga i truppen speltid (minst en halvlek) och det såg rätt bra ut för att vara första matchen. Spelmässigt sett finns det naturligtvis saker att jobba med, men inställningen, viljan och attityden var det inget fel på och det är väl därför vi vinner matchen i dag med 5-3 (3-0 i halvtid). Målskyttar: Mats T. 2, Jonatan L, Villiam K, Josef S ett mål var. Extra kul i dag är att juniorerna Jonatan L. Villiam K. Andreas K. Felix K. som är med i dag gör det riktigt bra. Nästa match är den 12/3 mot Habo IF U. //Pirven Mullsjö IF 19 feb 2017 0kommentarer
  • Teambuilding 2017

    I Lördags hade seniorlaget teambuilding, klicka här för att se lite bilder. Mullsjö IF 1 feb 2017 0kommentarer
  • MIF vann Plutos Minnescup!

    Det blev seger för MIF´s seniorlag i den årliga futsalturneringen Plutos Minnescup i Habo sporthall. Här följer resultaten för MIF: Gruppspel: JBK - MIF 0-1, målskytt Mats Theander. MIF - Habo1 3-0 Målskyttar Mats T 2 och Peter Larsson 1. MIF - BSK2 1-0 Målskytt Mattias Wiklöf. Slutspel: Semifinal: Sandhem - MIF 0-2 målskyttar Mats T 2 och Peter Larsson 1 Final: MIF - Habo2 1-0 målskytt Peter Larsson. Mullsjö IF 6 jan 2017 0kommentarer
  • Plutos Minnescup 2017.

    Fredagen den 6 januari spelar seniorlaget traditionsenlig cup i Habo Sporthall. Spelschema hittar du här Mullsjö IF 17 dec 2016 0kommentarer
  • Tobias Hilbertsson klar för MIF

    Tobias Hilbertsson är född 1989 och har Jönköping Södra som moderklubb. Tobias har förutom J-södra även spelat i HFF, Tenhult, Mariebo och nu senast i Visingsö. Tobias är en komplett fotbollspelare, kan användas på många positioner och är väldigt allround. Ett fantastiskt nyförvärv som kommer att göra ett redan bra lag ännu bättre. Vi hälsar Tobias välkommen till MIF. Mullsjö IF 11 dec 2016 0kommentarer
  • Bilder från Mullsjömilen 2016

    Mullsjömilen 2016 Mullsjö IF 25 sep 2016 0kommentarer
  • AB Mullsjö Brunnsborrningar

    .. Mullsjö IF 25 sep 2016 0kommentarer
  • Matchreferat Mullsjö IF - Malmbäcks IF

    En fantastiskt dag på Gruvered med hur mycket fotboll som helst. Dagen startad med Poolspel och 9 inblandade lag, sen var det MullsjöMilen. Plus att det var en 7- manna match och samtidigt spelade P-15, härligt!! Och efter detta ska dagens höjdpunkt dra igång, A- Laget tar emot serieledande Malmbäck Matchen mot Malmbäck är en match som vi har sett fram emot sen vi mötte dom i våras i Malmbäck, det är ett väldigt bra lag. Matchen i dag började lite avvaktande från vår sida och det straffar sig efter bara några minuter då vi står på hälarna och Malmbäck gör 0-1 inte oförtjänt, vi jobbar oss in i matchen och skapar några bra målchanser där någon av dom borde resulterat i mål, men det är 0-1 i halvtid. Andra halvlek ska vi ligga närmare i press och köra på, och det gör vi också, vi skapar målchanser men det gör Malmbäck också, man kan säga att det är fullt ös framåt från båda håll. Publiken måste tycka att det är en härlig match att titta på, det är faktiskt en väldigt bra Div 5 match. Tyvärr så utökar Malmbäck ledningen med 0-2 på frispark och det gör ju uppförsbacken lite längre, Jimmy reducerar sen till 1-2 på en härlig nick och det är match igen, spelet böljar fram och tillbaka och vi har 2 st storspelande målvakter som förtjänar beröm. Malmbäck gör 1-3 på ett väldigt fint avslut, men vi ger inte upp Sagen gör 2-3 med några minuter kvar och vi har då flyttat upp mer folk offensivt, närmast kommer vi med ett skott i ribban.matchen slutar 2-3. Vi gratulerar Malmbäck till seriesegern, välförtjänt samtidigt vill jag berömma våra grabbar, ett härligt gäng goa grabbar som jag är stolt över... //Pirven. Mullsjö IF 25 sep 2016 0kommentarer
  • Visa fler nyheter